W ramach administrowania swoimi zasobami Spółdzielnia zajmuję się poniższymi zagadnieniami.
Obsługą administracyjną:
- prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali, właścicieli lokali,
- zawieranie umów z dostawcami mediów komunalnych, firmą sprzątającą, firmami wykonującymi usługi konserwacyjne i budowlane oraz towarzystwem ubezpieczeniowym,
- nadzór i kontrola przebiegu wykonywanych usług przez firmy zewnętrzne,
- reprezentowanie właścicieli na zewnątrz w tym m.in. przed organami administracji samorządowej i sądami,
- opracowywanie treści uchwał i innych aktów wewnętrznych (statut, regulaminy),
- prowadzenie windykacji należności wobec dłużników.
Obsługą techniczną:
- przeprowadzanie przetargów oraz wybór najatrakcyjniejszych cenowo i jakościowo ofert wraz z negocjacją cen i rabatów,
- organizowanie prac związanych z cyklem remontowym począwszy od zapytań ofertowych, nadzór inwestorski, egzekwowanie należytego wykonania zawartych umów,
- zlecanie oraz wykonywanie bieżących napraw, konserwacji, remontów i przeglądów okresowych budynków,
- zlecanie usuwania awarii i ich skutków,
- prowadzenie książek obiektów zawierające informacje o stanie technicznym nieruchomości.
Obsługą bankowo-księgową:
- gospodarka finansowa – dokonywanie rozliczeń gotówkowych i za pomocą rachunku bankowego,
- rozliczanie mediów oraz innych opłat komunalnych,
- składanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego,
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej w ramach posiadanych zasobów,
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego i projektu rocznego planu gospodarczego.
Nasze usługi cechuje rzetelność, profesjonalizm i dbałość o interesy właścicieli lokali.