Działalność Spółdzielni

W ramach administrowania swoimi zasobami Spółdzielnia zajmuję się poniższymi zagadnieniami.

Obsługą administracyjną:

  • prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali, właścicieli lokali,
  • zawieranie umów z dostawcami mediów komunalnych, firmą sprzątającą, firmami wykonującymi usługi konserwacyjne i budowlane oraz towarzystwem ubezpieczeniowym,
  • nadzór i kontrola przebiegu wykonywanych usług przez firmy zewnętrzne,
  • reprezentowanie właścicieli na zewnątrz w tym m.in. przed organami administracji samorządowej i sądami,
  • opracowywanie treści uchwał i innych aktów wewnętrznych (statut, regulaminy),
  • prowadzenie windykacji należności wobec dłużników.

Obsługą techniczną:

  • przeprowadzanie przetargów oraz wybór najatrakcyjniejszych cenowo i jakościowo ofert wraz z negocjacją cen i rabatów,
  • organizowanie prac związanych z cyklem remontowym począwszy od zapytań ofertowych, nadzór inwestorski, egzekwowanie należytego wykonania zawartych umów,
  • zlecanie oraz wykonywanie bieżących napraw, konserwacji, remontów i przeglądów okresowych budynków,
  • zlecanie usuwania awarii i ich skutków,
  • prowadzenie książek obiektów zawierające informacje o stanie technicznym nieruchomości.

Obsługą bankowo-księgową:

  • gospodarka finansowa – dokonywanie rozliczeń gotówkowych i za pomocą rachunku bankowego,
  • rozliczanie mediów oraz innych opłat komunalnych,
  • składanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego,
  • prowadzenie obsługi finansowo-księgowej w ramach posiadanych zasobów,
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego i projektu rocznego planu gospodarczego.

Nasze usługi cechuje rzetelność, profesjonalizm i dbałość o interesy właścicieli lokali.